Brev:
Dressing og rejer
24. marts 2010
Alder:
20 mdr.
Dressing og rejer
Hej Helen
Jeg synes alt i alt at det går godt hos os. Agnes på 20 måneder vokser og snakker og er en rigtig frækkert. Så det er jo som det skal være :-)
Jeg har dog nogle spørgsmål om mad:
Agnes er blevet ret glad for den dressing hendes far bruger på salaten. Hvis hun må få det til, så glider alt ned. (Det er den der minimum fra Netto, hvis det siger dig noget.)
Jeg har været lidt tilbageholdende med den, så i øjeblikket er det kun een gang om ugen. Men måske er jeg bare dum? Hun spiser jo også den sovs jeg laver osv., så måske er det ikke så dumt at hun kan få det, når mor ind i mellem ikke gider lave sovs? Kan det være lige så godt som alm. sovs?
En anden ting er, at hun er super glad for rejer - er det okay bare at lade hende spise løs, eller er der noget jeg skal være opmærksom på her?
Tak for hjælpen og endnu en gang tak for en fin brevkasse :-)
/ Agnes mor